بلوجر شهيرة تنهار بعد رحيل شقيقها وتحذر.. الإندومي السبب!!

بلوجر شهيرة تنهار بعد رحيل شقيقها وتحذر.. الإندومي السبب!!

الأندومي الكوري هو السبب، أخوها ظل فى المستشفى 5 أيام يعانى الويل بسببه، الكلى راحت والمرارة أيضا راحت، ولا أحد فى المستشفى استطاع أن ينقذه.

فى الفيديو ده هنحكى ليكم قصه أصعب 5 أيام في حياة بلوجر شهيرة على التيك توك أخوها راح بسبب الأندومى .. أيه اللى قالته البلوجر عن الاندومى ؟ .. وايه اللى فيه تسبب فى إنتهاء حياة أخوها الصغير ؟ .. كل ده وأكتر هنعرفه مع بعض فى التقرير التالي:

النص: كل الناس على تيك توك بتتكلم عن البلوجر الشهيرة شريهان يوسف، البلوجر اللى اخوها الصغير طلعت روحه منه بسبب حبه للاندومى الكوري، “كان بيحب الاندومى وبياكله كل يوم وفى الاخر حصله كل ده بسببه” بتحكى شريهان اللى حصل لأخوها وعنيها عماله تدمع بشدة من اللى حصل لأخوها الصغير اللى احتسبته ملاك عند ربنا من بعد اللى حصله.
الأخ أسمه عمر عنده يادوب 17 سنة.

كانت واحدة من أهم أكلاته المفضلة هي الأندومي الكوري، كان عاشق ليها بطريقة غريبة، كان كل يوم يطلع يشترى كيس ويروح البيت يعمله وياكله، كان يستلذ طعمه جدا، مرارة ولسعان الشطة اللى فى الاندومى كانت هى سر حبه فيها، وكانت هى بردوا السبب فى إنهاء حياته.

الأخت بتقول أن عمر كان بيحب الشطة بتاعت الأندومي جدا، وللأسف هى اللى كانت السبب في أن روحه تطلع للى خالقها بعد 5 أيام كاملين من التعب قضاهم أخوها عمر في المستشفى.

على حسب كلام البلوجر الشهيرة شريهان فا أخوها عمر حالته الصحية فى أخر أيامه كانت صعبه جدا، الكلى كانت بايظة ومعاها المرارة، وكله بسبب الشطة الموجودة فى الاندومى الكورى، أكدت أكتر من مره فى كلامها أن الشطه دى خطيرة جدا ووقفت عمل الكلى والمراره، ولما حاولوا ينقذوا أخوها من اللى فيه وودوه المستشفى مافيش ولا دكتور فى المستشفى قدر يعمل معاه حاجه، الكل فى المستشفى كان بيحاول يساعد ويعمل اللى يقدر عليه بس للأسف كانت الأمور في غاية السوء.

عشان تعرفوا قد أيه الحاله اللى فيها البلوجر شريهان كان لازم تسمعوا صوتها وتشوفوا طريقة كلامها عن أخوها “عمر” رحمة الله عليه، بتقول عليه أنه أبنها مش مجرد أخوها، شايفه أنها المسؤوله عنه وأنها كان لازم تمنعه أنه يأكل الأندومي، وعشان كده طلعت عملت الفيديوهات اللى شوفتوها دى على تيك توك.

شريهان بتنصح كل الأباء والأمهات أنهم يمنعوا عيالهم من اكل الاندومي الكورى، على حسب كلامها الاندومي هو اللي عمل المشاكل الخطيرة جدا دى لأخوها الراحل عمر، رحمة الله عليه كان بياكل كل يوم اندومى كورى اللى فيه شطه حراقة وبسببها على حد كلامها حصله مشاكل في الكلى والمرارة.

لحد هنا ونكون حكينا ليكم بالتفصيل قصة البلوجر الشهيرة شريهان وأخوها عمر اللى أنتهت حياته بسبب حبه وعشقه للاندومى الكورى اللى كان بياكل منه كل يوم تقريبا، وقبل ماننهى الفيديو حابين نعرف رأيكم في كلام شريهان الأندومي الكورى والشطة اللى فيه، هل ممكن يعمل زى ما بتقول كده ولا لأ ؟ وكمان مش عايزينكم تنسوا تدعوا لأخوها أن ربنا يرحمه برحمته الواسعه.